Nasza firma specjalizuje się w regeneracji podzespołów między innymi:

UKŁADY KIEROWNICZE:

-pompy wspomagania

Hydrauliczna pompa wspomagania jest jednym z podzespołów układu kierowniczego samochodu. Za jej pomocą uzyskujemy ciśnienie w płynie hydraulicznym dostarczanym do przekładni kierowniczej. Zmniejsza to siłę wymaganą do obracania kołem kierownicy.
Wyczuwalne opory podczas skręcania kierownicą w szczególności na postoju mogą oznaczać awarię pompy wspomagania. Pełna sprawność układu kierowniczego jest kluczowym elementem dla bezpiecznego poruszania się pojazdem.

- przekładnie kierownicze (maglownica)

Luzy w przekładni kierowniczej to dosyć podstępna usterka. Nie pojawiają z dnia na dzień, ale zwiększają stopniowo. Kierowca powoli się do nich przyzwyczaja i nie zauważa, że coraz gorzej panuje nad autem, stuki dochodzące z okolic kół podczas pokonywania nierówności lub przy wykonywaniu manewrów, wycieki płynu z przekładni kierowniczej, problemy z utrzymaniem kierunku jazdy. Do niepokoju o stan układu kierowniczego powinien też skłonić nas zbyt duży jałowy ruch koła kierownicy bez poruszenia się kół samochodu.
Większość aut jeżdżących po naszych drogach wyposażona jest w zębatkowe przekładnie kierownicze nazywane potocznie maglownicami. Zwykle problemy z nimi wynikają z wytarcia się elementów zębnika oraz współpracującej z nim zębatki na listwie. W takim przypadku objawem jest luz na kierownicy, szczególnie w okolicach jej środkowego położenia, mogą się też pojawiać stuki. Przyczyną luzów bywają też wyrobione tuleje prowadzące listwę wewnątrz obudowy. Jednak nie wszystkie luzy powodują konieczność remontu przekładni - czasem wystarczy ją odpowiednio wyregulować. Bardzo często zdarzają się problemy ze szczelnością przekładni, wnikającą z uszkodzenia uszczelniaczy lub też z korozji elementów przekładni.

UKŁADY ELEKTRYCZNE:

- rozruszniki
 urządzenie do uruchamiania silnika spalinowego. Najczęściej stosowanymi są rozruszniki elektryczne, choć spotyka się też pneumatyczne, jak i małe silniki spalinowe.
Rozrusznik elektryczny to silnik prądu stałego, który służy do obracania wału korbowego silnika i nadawania mu odpowiedniej prędkości obrotowej, przy której silnik może rozpocząć samodzielną pracę.
Rozrusznik elektryczny silnika spalinowego jest odbiornikiem pobierającym najwięcej energii elektrycznej z akumulatora, lecz tylko w krótkich okresach podczas uruchamiania silnika. Pobór prądu w chwili uruchamiania silnika w samochodach osobowych wynosi 200-600 A. W zależności od rodzaju pojazdu moc rozrusznika wynosi 0,4-10 kW.

ELEMENTY TYPOWEGO ROZRUSZNIKA:

1. Część obudowy,
2. Sprzęgło (Bendiks),
3. Wirnik,
4. Cewki stojana,
5. Szczotkotrzymacz,
6. Elektromagnes załączający wraz z cięgłem widełek.

- alternatory

prądnica prądu przemiennego, często trójfazowa. Służy do zmiany energii mechanicznej w prąd przemienny. W alternatorze prąd jest wytwarzany w nieruchomych uzwojeniach stojana przez wirujące pole magnetyczne wirnika. Stosowany jest powszechnie jako źródło prądu w pojazdach mechanicznych.Alternator jest znacznie wydajniejszy i bardziej niezawodny od prądnicy prądu stałego, gdyż w przeciwieństwie do prądnicy główne uzwojenia robocze są w stojanie, a nie w wirniku, dzięki czemu nie ma potrzeby stosowania komutatora. Alternator jest wzbudzany podobnie do prądnicy prądu zmiennego przez uzwojenia wirnika, ale w alternatorze jest jedno uzwojenie nawinięte osiowo, a wykonane z ferromagnetyka elementy kształtują odpowiednio pole magnetyczne, tak by podczas obrotu wirnika zmieniało się pole magnetyczne przenikające przez uzwojenia statora (stojana).Dla zapewnienia współpracy z akumulatorem, który wymaga napięcia stałego, alternator posiada wbudowany prostownik na diodach krzemowych. Czasem zawiera też wbudowany regulator napięcia.
 

NASZĄ SPECJALIZACJĄ SĄ UKŁ KIEROWNICZE
I ELEKTRYCZNE TEGO NAPRAWIAMY NAJWIĘCEJ ;)

Dream Car 2013 - Profesjonalne naprawy Projekt & Realizacja Future in Design, Strony Internetowe, Reklama